VIKTIGT MEDDELANDE: Vi utför endast akuta serviceärenden under pandemin

Vanliga frågor om vårt nya fastighetssystem

Exempelbild

Vi har nyligen bytt fastighetssystem och några vanliga frågor vi fått in är:

Vart ser jag mina poäng? I vårt nya fastighetssystem kan man tyvärr inte se hur många poäng man har. Vi har bett vår nya leverantör att åtgärda detta och de arbetar på en lösning.

Varför får jag inga förslag längre? Du måste logga in på din profil och aktivera funktionen “prenumerera på lediga lägenheter”.

Hur gör jag för att logga in? Gå in på vår hemsida och logga in genom att klicka på “sök bostad” och “ledigt just nu” alternativt “mina sidor” och “logga in”. Observera att du inte längre loggar in med användarnamn, nu loggar du in med personnummer eller mobilt bank-id. Passa också på att uppdatera dina kontaktuppgifter!

Lägenheten jag sökte är avslutad, varför kan jag inte göra en ny intresseanmälan? Man kan ha 3 st aktiva intresseanmälningar igång samtidigt, sen måste man vänta tills ett av objekten är avslutat innan man kan anmäla intresse för ny lägenhet. I dagsläget ligger den spärren kvar i 2 veckor efter att ett objekt avslutats, men vår leverantör är vidtalad och detta kommer att ändras inom kort.

Vart gör jag felanmälan via “Mina Sidor”? Klicka på “kontrakt” så kommer du vidare och kan göra felanmälan på din lägenhet.

Har du övriga frågor kan du söka svar här under Vanliga frågor och svar på webbplatsen.

Sidan uppdaterad 2021-05-07